11 Mart 2009 Çarşamba

Afrika rüyası


Tarif,tarif defterinden çilek25 adlı üyeye ait.tarif için teşekkür ediyorum.tek lokmalık lezzetli kurabiyelerim oldu.
(tarifi aynen aktarıyorum)
MALZEMELER
250 gr tereyag(margarinde olabilir)
1 yemek kaşıgı pudra şekeri
alabildigi kadar un

bu malzemeler yogurulur.elimize ceviz kadar hamur koparılıp ince uzun hale getirilir.upuzun bir hamur oluşacak.bu hamurdan 3 cm kesilecek.yani tek lokmalık bir çok kurabiye elde edilecek.kesilen minik hamurun üzerine çatalla bastırılıp şekil vererek yassı hale getirilecek.
minik minik bir çok kurabiye elde edilecek.
200 derecede pişecek.

üzerine: 2 yemek kaşıgı pudra şekeri
1 yemek kaşıgı tarçın
karıştırılıp kurabiyeler teker teker bu karışıma bulanacak.bu karışım tüm kurabiyelere az gelebilir ilave edilecek.karışıma batırılmış kurabiyelerin üzerine bolca elenir.

4 yorum:

yetur(yeşim) dedi ki...

seçilcim ne güzel olmuş kurabiyelerin tam benlik canım.ellerine sağlık....öptüm....sevgiler.....

Adsız dedi ki...

bu tarif çok eski bir tariftir ve dergide kitapta var. ben bunu hep yapıyorum ve nefis olur. bu tarif o üyeye ait diil yani.adaş

online mutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ramazan Taşdemir dedi ki...

Gerçekten Süper Çok BEĞENDİM Başarıların Devamını Dilerim




Ankara Evden Eve Nakliyat Şirketleri Olarak Ofis Büro Depolama Ve Şehirler Arası Evden Eve Taşımacılık Hizmetleri Vermekteyiz Bizi Arıyarak Tüm Hizmetlerimizden Yararlana Bilirsiniz


Seo
Ankara Nakliyat
Dikmen Nakliyat
Balgat Nakliyat
İncek Nakliyat
Eryaman Nakliyat
Eryaman Nakliyat
Eryaman Nakliyat
Çayyolu Nakliyat
Keçiören Nakliyat
Etlik Nakliyat
Etlik Nakliyat
Çankaya Nakliyat
Çankaya Nakliyat
Sincan Nakliyat
Mamak Nakliyat
Şehirler Arası Nakliyat
Etimesgut Nakliyat
Elvankent Nakliyat
Ankara Nakliyat
İstanbul Evden Eve Nakliyat
Pursaklar Nakliyat
Pursaklar Nakliyat
Kayseri Evden Eve Nakliyat
Şehirler Arası Nakliyat
Etimesgut Nakliyat
Joomla Temaları